OPS:n serbihyökkääjän sopimus purettu
Oulun Palloseuran serbihyökkääjä Marko Jaksicin sopimus on purettu seuran sekä pelaajan yhteisymmärryksessä. Jaksic oli oululaisseuran mukana viimeistä kertaa tiistaina ja lentää kotimaahansa torstaina.
– Haluan kiittää teitä kaikkia tästä kolmesta kuukaudesta. Olen pahoillani, etten pystynyt auttamaan joukkuetta tämän enempää, mutta sen voin sanoa, että annoin joka pelissä 100 prosenttia. Se ei riittänyt minun kohdallani, mutta toivotan OPS:lle parhainta menestystä jatkossa. Toivottavasti onnistutte nousemaan Veikkausliigaan ensi vuonna, Jaksic toteaa seuran nettisivuilla.
OPS-manageri Miika Juntusen mukaan hyökkäyspäässä on tarvetta uudelle verelle. Näyttöpaikan saavat brassihyökkääjä Leandro Costa sekä uudet nigerialaisvahvistukset.
– Minä katson vain tuloksia. Meillä on ollut hyökkäyspäässä paljon tehottomuutta, joten nyt on Leandro Costan sekä neljän meille tulevan nigerialaishyökkääjän vuoro näyttää, Juntunen kertoo.
Brassihyökkääjä Costa sai pelilupansa tiistaina, joten hän on mukana ensi lauantaina vieraskentällä FC KooTeePeetä vastaan. Serbipelaajat Vladislav Viric ja Nikola Prebiracevic palasivat kotimaahansa jo aiemmin kesällä. Lisäksi jamaikalaispelaaja Kenniel Hyde siirtyy Palloseuran farmijoukkue Tornio Pallo-47:ään loppukauden ajaksi, missä myös senegalilaishyökkääjä Francois Badji on pelannut jo pidemmän aikaa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Harry Kane teki historiaa – näin kävi MM-kisojen L-lohkossa
- FC Lahden päävalmentaja sai tarpeekseen – vaatii VAR:ia Veikkausliigaan
- Jalkapallon MM-kisat 28.6.2026: Aikataulu, ottelut ja tv-lähetykset
- Virallista: Ilmari Niskanen löysi uuden seuran
- Lähde: Juventus aikeissa kaapata AC Milanin kasvatin
- HJK tyrmättiin Töölössä – näin Joonas Rantanen kommentoi murskatappiota
- KuPS murjoi HJK:n pahaan kuntoon Veikkausliigassa
- Piskuisen maan MM-menestys tuo mukavan rahapotin suomalaisseuralle
- Kaksi rankkaria ei riittänyt, Tampereella päädyttiin pistejakoon
- Suru-uutinen Etelä-Afrikan leiristä
- Uruguayn maalivahdin katastrofikisoille ei ole vertaista koko MM-historiassa
- Virallista: Ilmari Niskanen löysi uuden seuran
- Jalkapallon MM-kisat 27.6.2026: Aikataulu, ottelut ja tv-lähetykset
- HJK tyrmättiin Töölössä – näin Joonas Rantanen kommentoi murskatappiota
- Lionel Messin uusi patsas herättää kaksimielisiä mielleyhtymiä
- Piskuisen maan MM-menestys tuo mukavan rahapotin suomalaisseuralle
- Vinícius Júniorin maali hylättiin – Brasilian jalkapalloliitto vaatii tuomarikieltoa
- Uruguayn maalivahti halusi itse tulla vaihtoon jättimokansa jälkeen
- Portugalin MM-pelaajasta maksettiin maltaita – tässä on uusi seura
- LIVESEURANTA: Norja tuhri pilkun – tähdet edelleen penkillä
Oulun Palloseuran serbihyökkääjä Marko Jaksicin sopimus on purettu seuran sekä pelaajan yhteisymmärryksessä. Jaksic oli oululaisseuran mukana viimeistä kertaa tiistaina ja lentää kotimaahansa torstaina.
– Haluan kiittää teitä kaikkia tästä kolmesta kuukaudesta. Olen pahoillani, etten pystynyt auttamaan joukkuetta tämän enempää, mutta sen voin sanoa, että annoin joka pelissä 100 prosenttia. Se ei riittänyt minun kohdallani, mutta toivotan OPS:lle parhainta menestystä jatkossa. Toivottavasti onnistutte nousemaan Veikkausliigaan ensi vuonna, Jaksic toteaa seuran nettisivuilla.
OPS-manageri Miika Juntusen mukaan hyökkäyspäässä on tarvetta uudelle verelle. Näyttöpaikan saavat brassihyökkääjä Leandro Costa sekä uudet nigerialaisvahvistukset.
– Minä katson vain tuloksia. Meillä on ollut hyökkäyspäässä paljon tehottomuutta, joten nyt on Leandro Costan sekä neljän meille tulevan nigerialaishyökkääjän vuoro näyttää, Juntunen kertoo.